- POSTANOWIENIA OGÓLNE
W pierwszej części Regulaminu przedstawiamy się, piszemy jak najłatwiej się z nami skontaktować oraz omawiamy najważniejsze definicje, które znajdziesz w tym dokumencie.
- Serwis Internetowy jest dostępny pod adresem: pl oraz jego rozwinięciami.
- Serwis Internetowy jest prowadzony przez: KOMOROWICE 4 Sp. z o.o.z siedzibą we Wrocławiu przy ulicyBraniborskiej14, 53-680 Wrocław, zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000553007, NIP: 8971807382, REGON: 36128080100000, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł(dalej: Właściciel).
- Kontakt ze Serwisem Internetowym jest możliwy:
- pod adresem e-mail:sprzedaz@domardevelopment.pl;
- pod numerem telefonu: +48 530 002 646 oraz + 48 609 027 259(callcenter czynne w godzinach: od8:00 do 17:00 w dniach poniedziałek, środa, czwartek i piątek oraz w godzinach od 9:00 do 17:00 we wtorki – poza dniami ustawowo wolnymi od pracy);
- z wykorzystaniem adresu do korespondencji: KOMOROWICE 4 Sp. z o.o., ul. Braniborska 14, 53-680 Wrocław;
- za pomocą formularz kontaktowego dostępnego w Serwisie Internatowym.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Serwisu Internetowego.
- Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Serwisie Internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom:
- zapoznanie się z jego treścią,
- utrwalanie jego treści poprzez samodzielne wydrukowanie lub zapisanie na nośniku zewnętrznym, np. pobrania w formie PDF,
- zapoznanie się z jego obecnie obowiązującą wersją, jak i poprzednimi (jeśli takowe występowały w przeszłości.
- Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
- BOK – Biuro Obsługi Użytkownika Serwisu Internetowego, które udziela informacji w zakresie prowadzonej przez Serwis Internetowy działalności.
- KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22(1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- PRZEDSIĘBIORCA – KONSUMENT – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.
- REGULAMIN – niniejszy dokument określający m.in. zasady korzystania z Serwisu Internetowego oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Właściciela za jego pośrednictwem. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkownika jak i Właściciela. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- SERWIS INTERNETOWY/STRONA INTERNTEROWA – prowadzony przez Właściciela internetowy serwis pod adresem zielonekomorowice.pl oraz jego rozwinięciami.
- TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o inwestycjach realizowanych przez Właściciela, zdjęcia inwestycji realizowany przez Właściciela, filmy promocyjne) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Serwisu Internetowego przez odpowiednio Właściciela, kontrahentów Właściciela albo inną osobę korzystającą z Serwisu Internetowego.
- UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – umowa o świadczeniu Usługi Elektronicznej. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Właścicielem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Właściciela na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące z Właścicielem, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
- KLIENT – każda osoba fizyczna, która zawarła Umowę o Świadczenie Usług.
- UŻYTKOWNIK – każda osoba fizyczna przeglądająca Treści na Stronie Internetowej lub korzystająca z Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu.
- GRUPA KAPITAŁOWA – za grupę kapitałową w myśl niniejszego Regulaminu uznawać należy: Domar S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Braniborskiej 14, 53-680 Wrocław, NIP: 897-002-27-79, REGON: 930671007, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000104841, kapitał zakładowy: 531 360,00zł – opłacony w całości, Domar Development Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Braniborskiej 14, 53-680 Wrocław, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 000037392, NIP: 8971769316, REGON: 021426783, kapitał zakładowy 5.000,00 zł, „DOMAR-SERWIS” Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Braniborskiej 14, 53-680 Wrocław, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000230090, NIP: 8971702453, REGON: 02003707400000, kapitał zakładowy 50.000,00 zł oraz Właściciela.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim zapisanym do niej Klientom otrzymywanie cyklicznych informacji na temat ofert, w szczególności o ofercie sprzedaży lokali w inwestycjach realizowanych przez Właściciela oraz podmiotów z Grupy Kapitałowej Właściciela, bieżącej działalności, na podany przez Użytkownika adres e-mail lub numer telefon komórkowy (w zależności od wyrażonej przez Klienta zgody) za jego wyraźną zgodą.
- ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO
W zasadach korzystania z naszego Serwisu wyjaśniamy, jakie minimalne wymagania techniczne musisz spełnić, żeby bez problemów korzystać z jego funkcjonalności.
- Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie z Serwisu Internetowego:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet;
- najnowsza wersja przeglądarki internetowej;
- aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail i/lub aktywny numer telefonu kontaktowego w celu zawarcia Umowy o Świadczenie Usług;
- aktywny numer telefonu kontaktowego w celu wysłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Właściciel nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Właściciel zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Serwisu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Użytkowników. Właściciel będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Serwisu Internetowego.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów oraz portali, do których może zostać przekierowany Użytkownik, korzystając z linków umieszczonych w Serwisie Internetowym.
- Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
- podawania w udostępnionych w ramach Serwisu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych;
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób niezakłócający jego działania;
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników;
- niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Serwisu Internetowego jakichkolwiek Treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności Treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich;
- niepodejmowania działań takich jak:
- rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu Internetowego Treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
- podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika, w tym danych innych Użytkowników lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Serwisu Internetowego;
- modyfikowania w sposób nieuprawniony Treści, w szczególności podanych w ramach Serwisu Internetowego opisów.
- USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM
W części trzeciej prezentujemy usługi elektroniczne dostępne w naszym Serwisie. Usługa Elektroniczna to np. Newsletter, formularz kontaktowy. Wyjaśniamy, jak złożyć reklamacje na Usługi Elektroniczne.
- Właściciel nieodpłatnie świadczy za pośrednictwem Serwisu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Użytkowników:
- prezentowanie Użytkownikom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
- umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Serwisu, w tym treści o charakterze marketingowym;
- formularz kontaktowy;
- Newsletter;
- umożliwienie dodawania opinii;
-
Newsletter
- Warunkiem zawarcia Umowy o Świadczenie Usług dotyczącej Newslettera jest wyrażenie przez Użytkownika zgody na otrzymywanie Newslettera określonym kanałem komunikacji.
- Usługa Newsletter polega na:
- otrzymywaniu przez Klientów do niego zapisanych (dalej: Usługobiorców), którzy udostępnili Właścicielowi (dalej: Usługodawcy) swój adres e-mail, drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących inwestycji i usług Właściciela oraz Grupy Kapitałowej, w tym w szczególności informacji o aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (e-mail marketing);
i/lub
- otrzymywaniu przez Usługobiorców, którzy udostępnili Właścicielowi swój numer telefonu, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych, dotyczących inwestycji i usług Właściciela oraz jego partnerów, w tym w szczególności informacji o aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych.
- Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu kolejnych kroków przez Użytkownika:
- Udostępnienie swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, w wyznaczonym do tego polu w Serwisie Internetowym lub zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a w celu otrzymywania informacji handlowych wybranym kanałem komunikacji;
- zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności. Usługodawca może udostępnić również inne sposoby zaakceptowania postanowień Regulaminu i wyrażenia zgody marketingowej, o której mowa w punkcie 3 Regulaminu.
- Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony.
- Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacji z usługi), w szczególności poprzez skierowanie prośby o zaprzestanie świadczeni Usługi Newsletter na dane kontaktowe podane w pkt. 1.3 Regulaminu lub kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w wiadomości e-mail wysłanej do Usługobiorcy w ramach usługi Newsletter lub poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk na stronie Serwisu Internetowego, do której link znajduje się w pierwszej wiadomości przesłanej na podany numer telefonu lub w związku z rejestracją do usługi Newsletter. Wypisanie się we wskazany wyżej sposób z jednego z kanałów usługi Newsletter, nie oznacza automatycznego wypisania się z drugiego z kanałów usługi Newsletter, jeśli Usługobiorca wyraził zgodę na dwa odrębne kanały komunikacji.
- Usługodawca może w każdym czasie rozwiązać Umowę za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako (katalog zamknięty):
- zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Umowie lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
- zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
- zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
- Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. powyżej wysyła na adres e-mail lub numer telefonu podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter.
- Usługodawca może wypowiedzieć Usługobiorcy Umowę za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z usługi Newsletter, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości treści, o których mowa powyżej, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Usługobiorca (katalog zamknięty): korzysta z Newsletteru w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz naruszający prawa osób trzecich, niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także niezgodnie z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
Algorytmiczne podejmowanie decyzji
- W ramach naszego Serwisu Internetowego nie podejmujemy żadnych algorytmicznych decyzji ws. świadczenie usług elektronicznych, zamieszczania treści lub rozpatrywania zgłoszeń, reklamacji i innych wniosków.
Reklamacje Usług Elektronicznych
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać w dowolnej formie. Zaleca się skorzystanie ze środków komunikacji wskazanych w punkcie 1.3 Regulaminu.
- Przykładowy formularz reklamacji jest dostępny pod treścią Regulaminu.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Właściciela następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Właściciel odpowiada za brak zgodności z Umową o Świadczenie Usług(dalej: umowa) istniejący w chwili jej realizacji Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili.
- W razie braku zgodności z umową Klientowi, będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcy-Konsumentowi, przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta, Kodeksie cywilnym i innych przepisach obowiązującego prawa.
- W przypadku braku zgodności z umową, konsument może żądać doprowadzenie do zgodności usługi z umową. Przedsiębiorca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, przy ocenie których brane są pod uwagę wszelkie okoliczności sprawy w szczególności znaczenie braku zgodności z umową.
- Przedsiębiorca doprowadza do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia do zgodności z umową ponosi przedsiębiorca.
- Jeżeli usługi są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny (w przypadku, gdy umowa ma charakter odpłatny) albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- przedsiębiorca nie doprowadził zgodności z umową
- brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić do zgodności z umową;
- brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej próby zgodności treści z umową;
- z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Wychodzimy z założenia, że w przypadku różnicy zdań z Użytkownikiem warto rozmawiać i dążyć do wzajemnego porozumienia na drodze polubownej. Zobacz, w jaki sposób możemy rozwiązać spór.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Właściciela do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Właściciela o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów składane jest przez Właściciela na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej reklamacji spór nie został rozwiązany.
- Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownik a będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Użytkownik będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu;
- Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Właścicielem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępnia platformę̨ do rozwiazywania sporów konsumenckich online. Właściciel nie uczestniczy obecnie w tej dobrowolnej procedurze alternatywnego rozwiazywania sporów.
- PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
W tej części wskazujemy jakie prawa własności intelektualnej chronimy na naszej stronie internetowej i jakich zasad musisz przestrzegać.
- Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków towarowych, tekstu, grafiki, zdjęć i innych zamieszczonych przez Właściciela treści należą do Właściciela, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
- Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Serwisu Internetowego, Usługi lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Właściciela, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Właściciel może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Użytkowników Serwisu Internetowego.
- Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w serwisie podlegają przepisom Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Wykorzystywanie danych Serwisu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Właściciela i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprawdź, jak dbamy o Twoje dane osobowe.
- Zasady ochrony danych osobowych określa dokument „Polityka Prywatności”.
- Zasady stosowania plików cookies na Stronie Internetowej określa dokument „Polityka Cookies”.
- OPINIE ZAMIESZCZONE W SERWISIE INTERNETOWYM
Nasz Serwis, jak wiele innych podmiotów e-commerce zbiera opinie o świadczonych usługach. Staramy się, aby ten proces był maksymalnie transparentny. Zależy nam na rzetelnych opiniach. W związku z tym, w tej części Regulaminu tłumaczmy, jakie zasady obowiązują w naszym Serwisie podczas procesu zamieszczania opinii.
- Wszystkie opinie zamieszczone w Serwisie Internetowym są weryfikowane. Właściciel pozyskuje opinie wyłącznie od osób, które rzeczywiście skorzystały z jego usług.
- Osoba fizyczna po skorzystaniu z usług Właściciela może zostać poproszony o dobrowolne dodanie opinii na jej temat.
- Opinię na temat Właściciela można dodać:
- z wykorzystaniem dedykowanego linka do wystawienia Opinii (wysłanego przez Właściciela lub zewnętrzną firmę, działającą na rzecz Właściciela);
- formularza opinii zawartego w wiadomości e-mail od Właściciela.
- Wypełniając formularz opinii osoba fizyczna wyraża zgodę na opublikowanie zawartych w nim subiektywnych treści o usłudze z której skorzystała oraz udostępnienie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zamieszczenia opinii. W zależności od przyjętego mechanizmu wystawiania opinii, osoba może zostać poproszony o wystawnie komentarza, ilości gwiazdek (np. od 1 do 5), czy zaznaczenia skali zadowolenia lub niezadowolenia z usług.
- Opinie zamieszczone w Serwisie Internetowym nie są w żaden sposób sponsorowane, a ich treść nie ma wpływu na warunki przyszłych umów zawieranych z Właścicielem.
- Serwis Internetowy zamieszcza wszystkie opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne, o ile ich treść nie narusza przepisów Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa.
- Opinie zamieszczane w Serwisie Internetowym podlegają weryfikacji pod kątem sporządzania ich przez osoby, które rzeczywiście skorzystali z usług Właściciela. Ww. weryfikacji przeprowadzana jest poprzez porównanie danych osób zawierających z Właścicielem umowy z danymi osób zamieszczających opinię:
- W przypadku osób, którzy otrzymają wiadomość mailową z prośbą o wystawienie opinii gwarantujemy, że taki mail otrzymują tylko osoby, które skorzystały z usług świadczonych przez Właściciela.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin w wersji 1.0. wchodzi w życie z dniem 27 października 2024 r.
- Regulamin jest dostępny w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Użytkownik a przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz zapisy niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Użytkownika.
- Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie w sytuacji, w której Właściciel zmodyfikuje sposób lub zakres prowadzonej działalności gospodarczej lub w wyniku zmian prawnych skutkujących koniecznością dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach Serwis Internetowy będzie informować Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu Internetowego lub w formie wiadomości mailowej w przypadku osób zapisanych do Newslettera. Każda z osób, która otrzyma w/w wiadomość będzie mogła złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umów o świadczenie usług elektronicznych (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania wiadomości) realizowanych na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Dokumenty prawne zostały przygotowane przez Kancelarię Legitimate dla Komorowice 4 Sp. z o.o. i jak wiele innych Treści na stronie podlegają ochronie prawno autorskiej – prosimy ich nie kopiować.
Link do formularzy:
Formularz reklamacji
Dokumenty prawne zostały przygotowane przez Kancelarię Legitimate, prosimy nie kopiować ich treści bez naszej zgody.